Pamokos Numeris |
Potemė |
Pav. |
Paaiškinimas |
1 |
Įvadinė pamoka
|
|
Vertinimas, tvarka, temos ir kt.
|
2
|
Tiesiniai algoritmai
|
|
Algoritmų sąvoka
|
3 |
Algoritmų sąvybės
|
|
Diskretumas, aiškumas, baigtumas
|
4
|
Algoritmų vaizdavimo būdai
|
|
Grafinio vaizdavimo būdai.
|
5 |
Algoritmas ir programa
|
|
Kuriame žaidimą.
|
6
|
Kintamieji ir jų reikšmės
|
|
Kintamųjų vardai, reikšmės,...
|
7 |
Reikšmių priskyrimas
|
|
Priskyrimo sakinys
|
8 |
Pasirinkimas iš kelių variant.
|
|
Grafika. Keli pasirinkimai
|
9 |
Šakotieji algoritmai
|
|
Įvadas į sąlygos sakinį IF
|
10 |
Sąlygos sakinys
|
|
IF struktūra, pavyzdžiai
|
11 |
Įvadas į ciklus
|
|
Įvadas į ciklus (while, For ) |
12 |
Struktūrograma
|
|
Schemų braižymas
|
13
|
For ciklas
|
|
For ciklo struktūra, pavyzdžiai
|
14 |
While ciklas
|
|
While
ciklo struktūra, pvyzdžiai
|
15
|
Baigiamasis
darbas
|
|
Temos pasirinkimas. Uždavinys.
|
16 |
Baigiamasis
darbas |
|
Uždavinio grafinis vaizdavimas.
|
17
|
Baigiamasis
darbas |
|
Schema. Programos kodas.
|
18
|
Baigiamasis
darbas |
|
Darbų aptarimas, pristatymas
|
19
|
Karjeros
ugdymo pamoka
|
|
Filmukas: Bilas Geitsas,St. Jobsas
|
20
|
Karjeros ugdymo pamoka |
|
Apibendrinimas
|