Pamokos Numeris | Potemė | Pav. | Paaiškinimas |
---|---|---|---|
1 | Įvadinė
pamoka |
Vertinimas,
tvarka, temos ir kt. |
|
2 |
Kompiuterinių žaidimų
atsiradimo istorija |
Žaidimas
su PowerPoint (labirintas) |
|
3 | Žymiausios programavimo kalbos žaidimams kurti |
Žaidimas su Word (skaičiai) |
|
4 |
Žaidimų
dizaineris, programuotojas Žaidimų projektavimas |
Javascript
|
|
5 | Žaidimų
garso režisierius |
Javascript, Audacity | |
6 |
Žaidimų
personažų dailininkas |
Unity programos paleidimas |
|
7 | žaidimų
testavimas |
Unity programos registracija |
|
8 | Žaidimų
studijos įrengimas |
Unity | |
9 | Žaidimų įranga, sistema,
tinklas |
Unity | |
10 | Pagrindinės
žaidimo konstravimo dalys. Vaizdai. |
Unity | |
11 | Pagrindiniai
atvaizdo elementai |
Unity | |
12 | Darbas
su atvaizdais |
Unity | |
13 |
Sudėtingi veiksmai su
atvaizdu. Spraitai. |
Unity | |
14 | Grafikos
formatai |
||
15 |
Projekto
rengimas |
||
16 | Projekto
elementai |
||
17 |
Naudotinos
programavimo kalbos ar priemonės |
||
18 |
Muzikos
garsų efektų kūrimas |
Audacity
programa, redagavimas |
|
19 |
Muzikos garsų efektų kūrimas | Įrašas, kūrimas |
|
20 |
Muzikos garsų efektų kūrimas | kūrimas |